إعتذرتالنجمة شيرين عبد الوهاب لجمهورها على الهواء بسببحديثها عن أزمتها الشخصيةانفصالها عن زوجها المطرب حس

الصفقة,ازمة شوين عبد الوهاب,فن,طلاق شرين عبد الوهاب,مصر,شرين عبد الوهاب,حسام حبيب

عاجل
رئيس التحرير
إيمان عريف
رئيس التحرير
إيمان عريف

شيرين عن حسام حبيب : "وربنا أنا أتجوز قرد ولا اتجوزهوش"

شرين عبد الوهاب وطليقها
شرين عبد الوهاب وطليقها

إعتذرت النجمة شيرين عبد الوهاب لجمهورها على الهواء، بسبب حديثها عن أزمتها الشخصية (انفصالها عن زوجها المطرب حسام حبيب).



 

وقالت شيرين عبد الوهاب خلال مداخلة مع الإعلامية لميس الحديدي في برنامج "كلمة أخيرة" المذاع عبر قناة ON: "أنا آسفة إني بتكلم في موضوعي، في حين إن البلد والناس أكيد عندهم مشاكل كبيرة أهم مني، لكن حاسة إن موضوعي بوخ".

 

وتابعت : "الأول أنا عايزة أتأسف واستغفر ربنا على الكذب اللي كذبته، عشان أخلي صورة إنسان تبقى كويسة".

 

وأضافت: «أنا كذبت رغم إني مش بحب الكذب.. كذبت في حاجات كتير علشان أنا بنت أصول وعلشان أرفع صورة إنسان رغم إنه ممكن يروح في أي يوم يتجوز من عائلة تانية.. على الأقل يتجوز وأخلص منه.. لو كنت فضّلت أقول عليه كلام وحش مكنش هيعرف يتزوج.. أنا شخصيا نفسي يتجوز ويغور ويبعد عني».

 

وتابعت: «أنا كنت قاعدة في أمان الله مع ولادي اللي شايفين الويل.. سافرنا الساحل نقضي أسبوع علشان نفسيتنا التعبانة.. بناتي مكنوش بيعرفوا يقعدوا معايا، وظروفي كانت صعبة.. كنت عايشة مع زوح مش بيشتغل.. كنت محبوسة 24 ساعة في غرفة نومي.. قاعدة بس».

 

وأكملت: «أنا غلطت في نفسي، لكن مش عيب إن الست المشهورة تكون متجوزة وبتحاول تحافظ على بيتها.. كنت فاكرة إني بحافظ على بيتي لكنه مكنش بيت، دي كانت مصيدة فئران.. أنا كنت عايشة عيشة الفار اللي دخل مصيدة فار علشان ياكل حتة جبنة لغاية ما يموت».

 

وكانت شيرين قد نفت ما تردد عن استفادة حسام حبيب منها ماديا، وقالت خلال ردها على أسئلة متابعيها عبر حسابها في إنستجرام : "بصراحة حق الله، حسام عمره ما أخد مني فلوس ولا استفاد مني ماديا، بل بالعكس تماما، أنا ماعرفتش أحوش فلوس لي غير لما اتجوزت حسام، عشان كان بعكس اللي بيتقال تماما".