رمضان الجدل كعادتة وسط رواد السوشيال ميديا مع كل مرة يطرح اغنية جديده وقد حقق الكليب الجديد ثابت مئات الالاف

البنوك,يوتيوب,البنوك المصرية,اغنية,أثار,تويتر,تريندات,محمد رمضان,ثابت,الصفقة

عاجل
رئيس التحرير
إيمان عريف
رئيس التحرير
إيمان عريف

محمد رمضان يقلب السوشيال ميديا رأسًا علي عقب بعد طرح ثابت

 رمضان الجدل كعادتة وسط رواد السوشيال ميديا مع كل مرة يطرح اغنية جديده وقد حقق الكليب الجديد ثابت مئات الالاف من المشاهدات في ساعات قليله من طرحها علي اليوتيوب 



وغرّد محمد رمضان على حسابه على تويتر اللهم اجعلنا نستطيع أن نسعد الناس... كليب ثابت دلوقتي على قناتي الرسمية على يوتيوب.

واضاف محمد رمضان في التغريدة مقطع فيديو قصير، افتتحه بـ«صباح الخير.. صحيت من النوم النهارده فتحت الواتس أب، لقيت محمد سامي بعت لي كليب ثابت بعد ما اتلون... وبيقول لي هتنزله على اليوتيوب امتى؟.. فقلت له والله أنا ويوتيوبي وإنستجرامي وفيس بوكي ولحم كتافي من خير الجمهور.. ملك جمهوري.. الوقت اللي عاوزني الجمهور أنزل الكليب هانزله.. قال لي أنا شايف إن الجمعة أنسب ميعاد عشان الناس تبقى في إجازات ويتشاف كويس».

وأضاف أنه قال للمخرج محمد سامي: «والله الناس الشعبيين اللي زي حالتنا والصعايدة والفلاحين لما يبقى في إيديهم حاجة تسعد الناس بينزلوها علطول وما بيستنوش داعياً الجمهور إلى مشاهدة كليب ثابت مختتماً مقطع الفيديو غمزة عين وكلمة مستورة من ناحيتهم، تفاعل جمهور مواقع التواصل الاجتماعي مع كلمات محمد رمضان في مقطع الفيديو القصير الذي يروّج لكليب الأغنية.

وكما وجد مؤيدون ومعجبون بالكليب وجد آخرون ايضا انه استفزاز للجمهور خصوصا ان طريقتة فالفيديو الذي نشرة قبل طرح الكليب نفس طريقته عندما علق علي تحفظ الدوله علي امواله