أكدت الفنانة ريم البارودى أنها تعرضت للخيانة من الإعلامية ريهام سعيد أثناء تصوير الحلقة التى جمعتهما بعد فترة

ريهام سعيد,العرافة,الصفقة,ريم البارودي,مصر

عاجل
رئيس التحرير
إيمان عريف
رئيس التحرير
إيمان عريف

ريم البارودى: ريهام سعيد حضرت عزاء أبويا عشان التريند واتغدر بيا

أكدت الفنانة ريم البارودى، أنها تعرضت للخيانة من الإعلامية ريهام سعيد أثناء تصوير الحلقة التى جمعتهما بعد فترة قصيرة من وفاة والدها وإعلان الصلح بينهما، موضحةً: "والمصحف الشريف أنا اتغدر بيا فى الحلقة وأنا بصور البرنامج مع ريهام سعيد".



وقالت البارودى فى حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة مقدمة برنامج «العرافة»، على قناتى المحور والنهار: "فى البداية عينيها كانت على المصور، وكان عندها طاقة سلبية تضايقنى وتخنقنى، وكانت بتزعق ومتوترة، وده حصل قبل التصوير".

وتابعت الفنانة: "كانت بتتخانق مع الكاميرا مان، وأنا ابتديت اتوتر وكانت بتزعق مع الكاميرا مان ومدير التصوير، ومكنش معانا مخرج، ودى أول مرة أشوفها في حياتي، ووترتني، وبعدين لما بدأنا نصور لقيت نفسى متهمة وهى كانت بتفتح المواضيع القديمة وبتقولى إنى شتمتها وكانت بتتهرب منى ولقيت الكلام بيروح فى حتة تانية وتقول الله أعلم كل ما أقولها حاجة، وده خلانى أوقف تصوير".

قالت الفنانة ريم البارودي، إنّ والدها توفي في 11 يناير، وبعدها بشهرين صورت حلقة مع الإعلامية ريهام سعيد بعدما صالحتها وحضرت عزاء والدها.

وأضافت البارودى: "كنت مسافرة أعمل عمرة، وريهام كلمتني وقالت لى عاوزين نعمل حلقة عن عودة الصداقة، لكن الحلقة مكنش فيها أى عودة صداقة".